Termeni și condiții

     TESPUN este un proiect civic al asociației #activAG Pitești, care pune la dispoziția argeșenilor un instrument online de relaționare directă cu toate autoritățile Statului, folosind tehnologia online de pe această platformă.  
1. Înainte de a face sesizare nouă care să ajungă pe masa autorităților locale spre rezolvare, trebuie să știți următoarele lucruri:

  • sesizarea se poate face în nume personal și în acest caz vă recomandă să accesați secțiunea adrese;
  • sesizarea o poate face #activAG Pitești iar în acest caz este nevoie doar de adresa d-voastră de e-mail prin care o să verificăm veridicitatea problemei sesizate, dar recomandăm și trecerea numărului de telefon;
  • în ambele situații relatate mai sus, vă informăm că pe această platformă datele d-voastră de contact nu vor fi publice!.

 2. Care este procedura prin care se face sesizarea propriu zisă:

  • Dacă aveți fotografii în legătură cu sesizarea pe care doriți să o faceți, este foarte bine, dacă nu, încercați mai întâi să le faceți (fotografiile să fie de calitate buna și relevante);
  • dacă faceți sesizarea de pe un telefon mobil este bine să aveți localizarea activată, dacă nu, atunci activați-o;
  • dacă faceți sesizarea de pe un laptop sau calculator vă recomandăm ca mai întâi să localizați punctul unde este problema sesizată și să aveți coordonatele la îndemână;
  • descrierea problemei sesizate de d-voastră trebuie să fie cât mai scurtă și la obiect;
  • după ce completați toate câmpurile obligatorii din formularul de sesizare faceți clik pe “Trimite Sesizarea” iar din acest moment noi o să ne ocupăm de Foia de parcus a problemei sesizate.

 3. Foaia de parcurs a sesizării:

  • un “operator sesizări” o să analizeze mesajul d-voastră în cel mai scurt timp posibil;
  • în funcție de modul sesizării posibil să vă ceară mai multe informații;
  • după aprobarea sesizării, aceasta o să apară pe harta interactivă și în același timp o să fie trimis automat e-mail către autoritățile statului abilitate să rezolve problema;
  • în funcție de urgența rezolvării, posibil să mai fie trimise și alte mesaje către acele autorități
  • toate aceste operațiuni vor apărea în timp real la sesizarea făcută de d-voastră, în speță pe harta interactivă;
  • în momentul rezolvării, point-ul de pe hartă o să-și schimbe culoarea din roșu în verzui-galben.